Lokala utvecklingsprocesser om tillgänglighet och uppsök

Arbetet med lokala utvecklingsprojekt fortsätter. Alla som var med på träffarna i höstas är välkomna, men det går också fint att haka på i detta steg. Kom och berätta, diskutera, reflektera och få feedback. Den här gången fokuserar vi på att formulera och avgränsa era olika utvecklingsuppdrag.

Den ena träffen fokuserar vi på utvecklingsprojekt inne på biblioteket som t ex rör anpassade medier eller möblering och den andra träffen om sådant som äger rum utanför biblioteket, t ex Boken kommer och samarbete i lokalsamhället.

Tid: Tisdag 4 mars kl 9.00-11.30 fokus på utvecklingsområden som äger rum ”inne på biblioteket”

Onsdag 5 mars kl. 13-15.30 fokus på utvecklingsområden som äger rum ”utanför biblioteket”

Plats: Spelbomskan, Odengatan 63

Anmälan: via mejl direkt till Cecilia: cecilia.m.bengtsson@stockholm.se eller till Karin: karin.a.sundstrom@stockholm.se