Att leda bibliotekens digitala transformation – delkurs 8

Välkommen till träffen om kurs 8: Din och verksamhetens digitala resa

Dags för sista delkursen och avslutning för kursen Att leda bibliotekens digitala transformation för oss i Stockholmsregionen. Bra jobbat alla!

När: den 7 december 2021 kl 9-10:30 inkl paus
Var: Microsoft Teams
Inför varje tillfälle kommer vi att skicka ut Teamslänk till alla deltagare.

Anmälan: Höstens kursomgång av kurspaketet Att leda bibliotekens digitala transformation, delkurs 4-8, är en fortsättning på vårens träffar om kurs 1-3. Ni som var anmälda i våras kommer att få inbjudningar till höstens träffar.

Mer information om förberedelser och kursinnehåll  kommer via mail innan träffen.

På Digitekets webbplats hittar du delkurs 8 Din och verksamhetens digitala resa och i artikeln Att leda bibliotekens digitala transformation kan du läsa mer om hela kurspaketet.

Hör gärna av dig om du har några frågor!
Kontakt: hanna.k.johansson@sll.se

Välkommen!

Vi planerar för en uppföljande avslutningsträff för er som deltagit i vår kursomgång av kurspaketet Att leda bibliotekens digitala transformation, under januari/februari 2022, ifall det finns behov och intresse för en sådan. Då kommer vi att prata om vad kursen har betytt för dig, för ditt ledarskap och för din verksamhet, och hur ni tänker att ni vill ta era kunskaper och insikter vidare. Vi återkommer med mer information.