Att leda bibliotekens digitala transformation – delkurs 4

Välkommen till höstens uppstart av våra träffar utifrån kurspaketet Att leda bibliotekens digitala transformation. Vi rivstartar med en träff om delkurs 4: Dina verktyg för att leda digital transformation.

När: den 31 augusti 2021 kl 9-10:30 inkl paus
Var: Microsoft Teams
Inför varje tillfälle kommer vi att skicka ut Teamslänk till alla deltagare.

Anmälan: Höstens kursomgång av kurspaketet Att leda bibliotekens digitala transformation är en fortsättning på vårens träffar om kurs 1-3. Under hösten fortsätter vi med delkurs 4-8, med en träff per månad. Ni som var anmälda i våras kommer att få inbjudningar till höstens träffar.

Mer information om förberedelser och kursinnehåll  kommer via mail innan träffen.

• Kurs 1-3 ger kunskaper om digitalisering i stort, vad digital transformation är och kan innebära för din verksamhet.
  • Kurs 4-8 ger fördjupning och verktyg för att leda en digital transformation och påbörja en digital förändringsresa inom den egna organisationen.

På Digitekets webbplats hittar du delkurs 4 Dina verktyg för att leda digital transformation och i artikeln Att leda bibliotekens digitala transformation kan du läsa mer om hela kurspaketet.

Hör gärna av dig om du har några frågor!
Kontakt: hanna.k.johansson@sll.se

Välkommen!