Nätverksträff Digitalt först med användaren i fokus

Varmt välkommen till en nätverksträff för intresserade av Digitalt först med användaren i fokus. Denna uppstartsträff kommer främst att handla om Digiteket och hur vi kan använda resursen framöver.

Det blir även ett tillfälle att träffas och prata om behov och förutsättningar för digital kompentensutveckling för personalen ute på biblioteken. Vi diskuterar gärna frågor och förslag på insatser vi kan hjälpa till med inom ramen för Digitalt först-projektet. Ni kan läsa mer om projektet här.

Vi avslutar sedan förmiddagen med en visning av Jakobsbergs bibliotek.

Vi kommer även att bjuda på fika (lakto-ovo vegetarisk). Ange eventuella allergier eller om det är något annat som är bra för oss att känna till.

Regionbibliotek Stockholm strävar efter en parfymfri arbetsmiljö. Tack för visad hänsyn.

Tid: 10 december kl. 9.00–12.00
Plats: Jakobsbergs bibliotek, Järfälla
Länk till karta och tillgänglighet
Anmälan:
 Anmäl er på länken senast 30 november.
Kostnad: gratis

Julia Keller julia.keller@sll.se Tfn 08 – 123 379 12 eller