Arbetsmöte för PR-ansvariga

Välkomna till Vårsta bibliotek, det första meröppna biblioteket i vårt län!

PR-ansvariga tas emot av enhetschef Katrin Fredriksson  (länets bibliotekschefer besöker Vårsta på förmiddagen).

Läs om Meröppna Vårsta bibliotek.
”Efter ombyggnaden utökas öppettiderna på Vårsta bibliotek med ”meröppet” med självbetjäning.
Du som är över 18 år kan gå in på biblioteket med ditt bibliotekskort och din pinkod. Du kan studera, läsa tidningar, använda vårt nya grupprum, använda dator eller trådlöst nätverk, och självklart låna och lämna böcker. Du kan ta med dig familj och vänner, men du tar personligt ansvar för dem du släpper in.”

Hur har de boende informerats? Vilka nya erfarenheter och frågeställningar har dykt upp?

Datum: 25 oktober kl. 13:00

Plats: Vårsta bibliotek

Vägbeskrivning:
40 minuters restid från Stockholms central:
12:12 – 12:37 pendeltåg 36 från Stockholms central mot Östertälje. Kliv av vid Tumba.
12:45 – 12:52 buss 727 från Tumba station mot Skanssundet. Kliv av vid Vårsta centrum.

Skriv i förväg till Lisbeth om frågor du vill ta upp.

Kontakt: Lisbeth Schoultz Káplár, lisbeth.schoultz.kaplar@stockholm.se.
Telefon: 08 50831097 / 076 12 31097
Katrin Fredrikson, enhetschef Vårsta. Telefon: 08-530 629 46