Träffar om kreativt skrivande på bibliotek FORTSÄTTNING

Vid två tillfällen träffas vi för att göra skrivövningar tillsammans, dela erfarenheter och idéer och samtala om skrivpedagogiska tips och trix. Vi kommer att fokusera på textrespons. Detta är en fortsättning på de träffar om kreativt skrivande på bibliotek som ordnades i höstas. Träffarna leds av Sofie Samuelsson (utvecklingsledare Regionbibliotek Stockholm och skrivpedagog)

Du som anmäler dig deltar i båda träffarna.

Träff 1
När: onsdagen den 3 maj, klockan 8.50 -12.
Plats: Kulturförvaltningen i Rinkeby, Askebykroken 13. Vi träffas i receptionen.
Tillgänglighet: rörelsehinderanpassat, hiss finns

Träff 2
När: onsdagen den 20 september, klockan 8.50 -12.

Kostnad: 500 kr exkl. Kaffe/te och smörgås ingår.
Anmälan: Via länken till höger. Senast 29 mars. Antalet platser är begränsat. Platserna är i första hand reserverade till de som deltog i Träffar om kreativt skrivande på bibliotek, hösten 2016.

Kontakt: Sofie Samuelsson, sofie.samuelsson@stockholm.se

Regionbibliotek Stockholm strävar efter en parfymfri arbetsmiljö.
Tack för visad hänsyn!

Varmt välkommen!